Buah Mangga Masak Ranum

Yang masih tergantung didahan tu dah nampak ranum.

Yang masih tergantung didahan tu dah nampak ranum.....

... gedabak buahnya....macam buah kelapa tak?ku terliur...huwaaaa

... gedabak buahnya....macam buah kelapa tak?ku te....

Satu-satunya buah yang masih ada Dah matang, tunggu masa nak masak

Satu-satunya buah yang masih ada Dah matang,....

my life my soul

my life my soul....

buah mulberry yang sedang masak ranum

buah mulberry yang sedang masak ranum....

... mangga tua atau muda pun ok tapi jangan mangga yang dah masak seekor

... mangga tua atau muda pun ok tapi jangan mangga....

Tak sabar menunggu buah manggis ni besar dan masak ranum . Jika ...

Tak sabar menunggu buah manggis ni besar dan masak....

Gambar Buah Mangga Di Pasar

Gambar Buah Mangga Di Pasar....

Aku pun dah tempah buah mangga ni dengan emak bila ia masak nanti

Aku pun dah tempah buah mangga ni dengan emak bila....

Buah mangga yang manis seperti madu.

Buah mangga yang manis seperti madu.....

Buah keembung ini akan meletup jika sudah masak ranum aka matang

Buah keembung ini akan meletup jika sudah masak ra....

Cara Peram Buah Mangga Hingga Masak Dan Manis Rasanya

Cara Peram Buah Mangga Hingga Masak Dan Manis Rasa....

Musim Buah-Buahan Tempatan di Kampung

Musim Buah-Buahan Tempatan di Kampung....

Tarap Fruit

Tarap Fruit....

Buah Nenas Sarawak dan Kuini Kampung sedang masak ranum buah tangan ...

Buah Nenas Sarawak dan Kuini Kampung sedang masak ....